Träning.

Träning.

Har under veckan
sakta men säkert kommit igång igen.
Efter en månad med förkyldningar fram och tillbaka.

Det är TUNGT,
men jag ska tillbaka.
Känns ungefär när man gör de där första passen
efter att ha varit gravid och fött barn...

En mini-löprunda typ i måndags!?
Friskis i onsdags. Härligt härligt!!!
Och så igår...
Min runda på 7 km.
Och vad händer!!!???

En timme efter passet
börjar näsan rinna.
Förkyld- igen.

*peppar* *peppar*
så känner jag mig faktiskt
helt okej nu ikväll.
Kan jag hoppas på en mini-förkyldning!!?;)

Nä, nu hoppas jag på o få vara frisk!
Hoppas också det kan komma lite snö snart.
Skidor och stavar togs ner från vinden idag.
Vi är redo för vintersäsongen!!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0