Shopping!

Shopping!

Har gjort fynd idag.
Nya löparskor och ett par sneackers.
Rea, halva priset.
Me like!

Bikinisar till sommaren.
De jag har vågar jag knappt ta på mig.
Har används under 3 graviditeter
så de är lite lagom uttändja.;)

Dessutom kläder
och skor till jobbet.

Presenter till vår snart
2-åriga son.

Lunch med maken på stan.
Han börjar vänja sig vid att vara hemma.
Stressar i sig maten och inser:
Just det, vi är barnfria!:)

Handlar i lugn och ro på Ica Maxi.
Liten vagn, inga barn!

Hemma,
en kopp kaffe i lugn och ro.

Men nu längtar vi...
efter att barnen ska komma hem
från djurparken.
Där de spenderat dagen med farmor o farfar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt med massa fynd!=)

Känner igen det där med att stressäta, haha!

På tal om äta, vad sägs om att gå ut och äta inte nu i helgen men nästa?

Åker till svärisarna nästa helg, men helgen efter det isf?



Ska höra med Jenny också=)



kram!

2011-05-07 @ 21:17:44
URL: http://lillapingvin.blogg.se/
Postat av: Therese

Tog ett tag innan min hjärna kopplade att det var dig jag hälsade på ica. Kände inte igen dig utan glasögonen. Men sen förstod jag. Nu förstår jag också vart barnen var... :)

Kram från Luddingsbo

2011-05-11 @ 10:08:18
URL: http://www.livetiludden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0