Kondition och styrka

Kondition och styrka
på samma dag.

Kondition i löpspåret
kl 06.00!

Dåligt med träning på sista tiden.
Hur ska jag få in det igen,
utan att missa tid med barnen,
fortfarande kunna fixa hemma.

Jo, morgonträning!
Något jag egentligen inte gillar.
Tom mage, mindre energi.
Men nu finns inte den ursäkten längre!!!
Bra start på dagen!

Styrka i trädgården
kvällstid.
Köpte 10 påsar jord, gödsel, täckbark
på väg hem från jobbet.
50 L jord är tung
och så X 10.

Men nu börjar det bli ordning
i trädgården igen.
Kände mig lite som Pernilla Månsson Colt
i "Trädgårdsfredag".
Kanske skulle sätta på en kopp kaffe
som de gör i programmet.
Sätta mig o njuta lite i trädgården
innan jag tar nya tag igen!






(Bilder från igår söndag)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0