Västerbottenost

Västerbottenost
stod b.la på inköpslistan
som jag mailade maken då han skulle storhandla i veckan.
Ska vi ha fest undrade han?
Nä...jag tänkte bara lyxa till det lite.;)

Så ikväll blev det lite lyx.
Hoppas jag kan kurera mig med lite god mat.
För tyvärr är jag inte helt 100 nu.

Barnen, jo de gillade oxå Västerbottenost.
Moa tyckte det var jättegott och
brorsan vågade också prova.
Lillasyster gillade det också...
jo för vi rev den där osten
och lite hamnade på golvet.
Så där låg hon och mumsade bland sina leksaker
upptäckte jag efter ett tag.;)

Gott med mat, bäst om man får välja själv och äta själv
(på bilden äter hon sin puré själv, vägrar bli matad många gånger)

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0