Promenad med vagnen

Promenad med vagnen blev det idag då jag lämnat Moa o Viggo på förskolan. Kände att jag behövde komma ut i det underbara vädret. Ida somnade i bilstolen och jag lyckades lägga över henne i vagnen utan att hon vaknade.*hurra* Jag har dragit mig för att gå ut och gå med vagnen. Skulle mer än gärna gått promenader med henne. Men hon har aldrig gillat att ligga i vagn.:( Nu börjar det gå bra OM hon sover och nu kan hon sitta bra i vagnen vilket gör livet lite roligare tycker hon. Tidigare har det varit SKRIK SKRIK SKRIK. Att gå på promenad med skrikande barn är ingen höjdare. Tro mig jag har provat!;) SKRIK SKRIK SKRIK Har det också varit från vår lilla tjej idag. Hon är inte helt kry. Lite feber, allmänt gnällig... ja det är inte lätt då dom inte själva kan tala om vad som är jobbigast! Var lite smått svettig då jag lämnade barnen idag. De skulle gå ut direkt. Mer kläder att ta på. Puh! Moa fixar själv men behövde lite hjälp. Viggo behöver hjälp även om han försöker själv.:) Ida skrek, skrek och skrek. En pedagog gick in och räddade situationen. Jag kan klä på Viggo, ta hand om Ida du. Tack!(trots att hon egentligen "inte hade tid") Jag tror att alla som befann sig i hallen: ANDADES UT!!! Vi var ganska många som trängdes i den där hallen.;) Det känns iaf bra att vi alla fått vår utetid idag. Nu kan vi vara inne och ta det lugnt resten av dagen. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0