Latte-mamma

Latte-mamma
det var jag idag.

Fika på stan m. arbetskompis.
Riktigt trevligt!
Hennes tur o bjuda(vi kör varannan gång;))
...hon är en riktig latte-tjej.
Blev 2 stora idag,
så jag borde vara pigg
eftersom jag fått min dos av kaffe idag.

Har dock varit segare än segast.
Tror det beror på för lite frisk luft.
Botmedel - träning
Hade tänkt att skippa det idag,
men jag ångrade mig visst.;)

Barnen har också varit segare än kola,
men en dusch piggade upp!

Nu ska det fixas middag.
En kycklingwook- 
förhoppningsvis klar när maken kommer hem.

Trevlig tisdagskväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lät gott med kycklingwok!

Vi har haft en gnäll-William typ hela dan. Tror det var magen som spökade, (hård i magen för en gångs skulll..) men när han fått ur det han skulle blev det iaf lite bättre;-)

Fast sen blev han grinig av trötthet istället, haha=)

Alltid e det nåt!=)



Kram!

2011-03-22 @ 19:56:43
URL: http://lillapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0