Igår

Igår
slappnade jag av.
Pustade ut.
Efter alla sjukdomar.

Har kännt att jag själv
haft ngt i kroppen i flera veckor
som legat där
och bara ville bryta ut.
Jag har ignorerat det!

Igår kunde jag inte ignorera det.

Maken kom hem.
Han tog hand om barn och hushåll.
Jag fick vila.
Mötet jag skulle på hoppades över.

Idag känns det bättre
men inte bra.

Fokuserar på att maken äntligen mår bättre
efter allt.
Börjar träna igen.
Nu får han peppa och heja på här hemma
han är alltid positiv annars
men det underlättar ju när man själv har ork och energi.

Nu ska jag få tillbaka min ork och energi.
Krya på mig först
sedan komma tillbaka till träning igen.:)

Barnen behöver också krya på sig.
Från jobbig hosta, snor och halsont.
När vi alla är friska ska vi hitta på något kul.:)

Efterlyser lite tips
på "aktiviteter"
som vi kan göra när barnen är sjuka.
Lite "nya saker" som är genomförbara på hemmaplan
med tre små...:)

Kram från Kolmården






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0