Flugor.

Flugor.

Ja de kommer fram
när det sakta men säkert börjar bli vår.

Dammsugarn står alltid framme
så jag är beredd att fånga in dem(de som inte lever).

För annars kanske ngn annan är framme
och tar dem.
Lilassyster stoppar ALLT i munnen.
Hon är snabb så man hinner inte alltid med...
(tyvärr är hon vår extra dammsugare trots att jag dammsuger MINST ett par ggr om dagen i köket)

Brorsan han tar omvägar
då han ser en fluga.
Skriker efter mamma.
Förklarar att de inte är farliga
men han gillar dem inte ändå.

Storasyster tycker showen här hemma
är lite kul!
Hon konstaterar också:
Så där gjorde jag också när jag var liten.
Först stoppade jag dem i munnen,
sedan var jag rädd för dem.

Sånt är livet!
Man utvecklas,
inser sina misstag
och blir lite modigare.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0