Gustavbacken!

Gustavbacken!

I Lindvallen.
Vanligtvis en slalombacke
där man åker skidor.

Idag sprang jag uppför den!
Övriga runtomkring
valde att åka liften upp
och testa "Bike park" ner...

...men jag jag sprang,
eller nja, i ärlighetens namn gick jag nog mest!
Insåg att...
...jag har ju en mil hem till stugan
som jag ska klara av EFTER att ha bestigit den där slalombacken.
Klokt val!

Fick lite perspektiv på saker och ting också.
Jag ska aldrig mer klaga på den där backen
hemma i löpspåren mer...
...det är ingen backe! Det lutar bara lite!;)
Gustavbacken...det hör man ju t.o.m. på namnet
det ÄR ju en backe!:)

Hur gick det då?
Jo, hyffsat med tanke på uppladdningen.
Min uppladdning var nämligen en fika på
Fjällbagarn precis innan.
Jag tog mig upp för backen
och hem till stugan.

Men nästa gång blir det lite mer förberedelse!
Jo för det blir en nästa gång,
kanske inte exakt samma runda
men något mer lite "tuffare" träningspass
får det bli under semestern!
För nu har jag äntligen passerat den där "spärren" igen
- 10 km!

Hälsningar från Sälenfjällen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Starkt jobbat! kan inte vi försöka ses ihop en kväll i veckan under hösten för lite träning i hop, såg ett repotage om magträning/core som intresserar..njut av semestern..kram

2011-07-27 @ 07:37:30
Postat av: jenny

Hihi, det avr jag som postade det första inlägget...

2011-07-27 @ 07:38:16
Postat av: Anneli

Låter som en bra idé. Vi får synka ihop scheman och bestämma en dag då vi tränar! Kram

2011-07-27 @ 09:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0