Sovit middag

Sovit middag idag.
Skönt för alla.

Strulig natt igen.
Karln frågade härom dagen:
"När sov vi en hel natt senast här hemma!?"
Jag vet när jag sov en hel natt...
Natt mellan 22e o 23e dec.
Varför kommer jag ihåg det då?
Jo jag var själv den natten.
Mattias på julfest.
Vaknade upp 05 på morgonen utvilad
då första barnet vaknade.

Nu är det lite extra styrigt.
Viggo, Ida feber o förkylda.

Tidiga morgonar Får vi nog stå ut med här hemma.
Det hör till småbarnsåren...
...när de är tonåringar lär vi få tjata på dem för att de ska stiga upp ur sängarna.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch, vad tråkigt att barnen har blivit sjuka=(

Får lite dåligt samvete, det är säkert William som har smittat dom.. =(

Fast ni blev ju faktiskt förvarnade innan ni kom hit=)

Hoppas i vilket fall att dom kryar på sig, är så trist när barnen blir sjuka!!



Kraaam!

2011-01-20 @ 13:57:21
URL: http://lillapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0