Potatis.

Intensiv dag.
Fika, städning i klubbstugan.
Kul men samtidigt en del jobb.
Mycket fika, mackor idag.

Därför smakade pappas
potatis, kött, grönsaker, sås, mos-
väldigt gott i allas magar ikväll...

    

Ida hon hade en lugn och skön dag hos mormor och morfar.
men hon var allt lite hungrig hon också på kvällskvisten...

När övriga lämnat bordet passade hon på...
 
Jag undrar om någon ser mig nu???


Oj, det var det visst!


Det är bäst jag stoppar i mig...man vet ju aldrig när det blir mat nästa gång!?

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: jenny

vad kul att brödet vart uppskattat, lättbakat, kruxet är att det inte står hur mycket mjöl man behöver ha. Det vart inget mer bad, vi kom på att erbjudandet gick ut på fredagen. kram

2011-01-24 @ 12:53:11
Postat av: Linnea

Vilken sötnos :)

2011-01-25 @ 11:00:04
URL: http://detevackertattvaravi.blogg.se/
Postat av: Anneli

Linnea:

Tack!:)



Jenny: Det var väldigt lättbakat, men man kände ju hur mkt mjöl man behövde.;)

2011-01-25 @ 12:11:38
URL: http://femikolmarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0