Halvdag

Halvdag idag.

Nu börjar min del av dagen som föräldraledig.
Mattias for nyss till jobbet.

Han har hållt ställningarna här hemma under förmiddagen.
Alla barnen hemma idag.
Moa feber inatt, Viggo fick också vara hemma.

Jag har haft återbesök på Memira.
Efter ögonlasern.
Lite torr i ögonen annars allt bra!:)

Eftersom Mattias ändå skulle vara hemma halvdag
passade jag också på att storhandla inför veckan.
Några ärenden på stan blev det också.

Handlade lite pyssel.
Till barnens  böcker "Mina första år".
Började fixa lite i helgen, skrev ut massor av kort och grejade.
Behövde kompletera med lite saker.
Så nu ska jag pyssla när jag får tid...:)
Bilder ska in i album.
Roliga händelser, lite fakta in i böckerna.
Om de här tre godingarna!:)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Men usch, nu får jag dåligt samvete ifall Moa blivit smittad av William!=(

Hoppas iaf hon snart mår bättre och att ni andra klarar er!

William är piggelin nu, så det är skönt!

Imorrn är det dags för 1-årsvaccinationen, det ser INTE hans mamma fram emot men det går som tur var snabbt...



Kram!

2011-01-17 @ 19:22:07
URL: http://lillapingvin.blogg.se/
Postat av: Therese



Vilka sötisar du har!



Ska du börja jobba snart??



Kram Therese

2011-01-18 @ 10:25:36
URL: http://www.livetiludden.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0