Gott och blandat!

Gott och blandat!
Så ser vår dag ut.
Lite av varje liksom.

Barnen på förskolan idag igen.
Ida lillskruttan förkyld o inte på topphumör.
Vaken två gånger inatt lillsnörpan.
De andra vaknade också och sov hos Mattias.
Han i sin tur småsjuk men jobbar.

Jag full av energi,
trots en strulig natt.

Det är konstigt det där.
Men just nu har jag energi.
Tror det har o göra med att jag känner mig lite "fri".
Fri från graviditeter, amning  o allt sådant som påverkar kroppen.
Ibland mer än vad man tror!
Konstaterade när jag pysslade med barnens "Mina första år"...
Har i princip varit gravid,fött barn, ammat o.s.v.
sedan vi flyttade in i huset!!!
Det var aug/sept 06.
Skönt att kunna röra på sig igen.
Ingen mage i vägen.
Inga läckande,ammande ömmande, såriga bröst.
Bara vara helt som vanligt!

Ikväll ska jag fylla på med mer energi.
Träning med tjejkompisar.
Ska bli riktigt skönt och kul!

Innan dess ska jag göra lite nytta.
Rensa på bebiskläder.
Ida behöver byta ut sin garderob igen.
Kanske blir en annons på blocket med bebis grejer, mammakläder och lite gott och blandat!?...

...Maken tycker kanske att jag ska lägga upp sakerna på vinden!!!???
eftersom han länkade till den här artikeln på fejjan:
http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article8426351.ab

Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ja jag såg att han hade länkat dit och blev så jäkla full i skratt!=)

Kanske blir en liten fyra för er senare då trots allt?;-)



Kraam!

2011-01-19 @ 16:00:50
URL: http://lillapingvin.blogg.se/
Postat av: JENNY

Tack för en trevlig simtur..kram

2011-01-20 @ 12:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0