Projekt: Gardiner

Projekt: Gardiner

Det står b.la på schemat idag.
Har tagit ner alla på övervåningen.
Klättrade på stegen nyss och tog ner de i vardagsrummet.
(ja de krävs stege då det är nästan 5 meter i takhöjd)

Sedan vaknade lilltjejen.
Återstår att se om det kommer upp
några gardiner idag.


Här i vardagsrummet klättrade jag nyss.
Bild från 2008 då vi målade om väggar, trapp o räcke till vitt.

Skulle gärna piffa upp med lite nya gardiner,
men får nöja mig med de som redans finns i linne-skåpet.:)

Om jag skulle ta tag i projektet igen,
klättra lite om lilltjejen tillåter.
När syskonen kommer hem är det säkrast om
stegen står i garaget igen.;)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till med gardinuppsättningen gumman!=)

Jag är jättesugen på att byta gardiner typ överallt nu, men ska försöka vänta lite till=)

Kram på dig!

2011-02-17 @ 08:23:07
URL: http://lillapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0