Barnfria.

Barnfria.

Mamma undrade om de kunde hjälpa till med ngt nu
när Mattias har problem med ryggen igen.
Har svårt för att be om hjälp sådär,
men barnen kan de ju alltid få umgås med.:)
Så de sover där inatt och huset är lite för tyst!;)
Tacokväll och lördagsgodis skulle det bli.

Själva försöker vi lyxa till det.
Äta gott som barnen inte gillar.

Blev dessutom träning idag-simning.
Precis vad som behövdes för att mjuka upp kroppen
efter all snöskottning.

Imorgon blir det städning igen-
som vanligt när barnen är borta.
Sedan lär jag säkert skynda skynda
för att hämta älsklingarna som vi redan saknar.:)

   

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jotack, dagen blev bra!=) Oliver var helnöjd med besöket på arbetets museum, hihi. Han fick en film som handlar om ett x2000 som åker mellan Göteborg & Sthlm;-) Den är "bara" 3 timmar lång, haha!



Är alla tre barnen hos dina föräldrar alltså? Bra gjort av dom, hihi. Mamma törs inte ens se efter våra två samtidigt, haha! Fast det beror mycket på att Ollie är så avis på William...



Jag ses gärna en dag nästa vecka! Tisdag skulle passa bra, för då lämnar jag Oliver kl 10 och kan ta mig in till stan direkt efter jag lämnat isf? Kan vara i stan typ halv elva?



kram!

2011-02-12 @ 20:27:36
Postat av: jenny

hej..vad skönt med en barnfri kväll..träffas gärna på stan om vi mår bättre, det går åt rätt håll. Synd att jag inte kunde följa med och simma...hade varit skönt, men tokigt att det inte fanns någon bana för motionsim..kram

2011-02-13 @ 09:19:09
Postat av: Anneli

Sandra: Jo det är alla tre.:)Både barn o mina föräldrar tycker de e kul. Men de är nog trötta i em.;)Vi har de ju så varje dag/natt så då kan de fixa det över en natt!;)Skulle det vara ngt e vi ju inte så långt borta...



Jenny: Ja det var skönt m en barnfri kväll. Hoppas du kryar på dig.

2011-02-13 @ 10:05:59
URL: http://femikolmarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0