Träning

Träning
igår igen.

Älskar mina onsdagar
som tyvärr blivit lite åsidosatta
på sista tiden p.g.a sjukdomar m.m.

Men igår
var jag där igen.

Inte helt smärtfritt!
Kan det bli det när man kör intensiv!?;)

Voltaren-gel
"Vid smärta i muskler och leder i samband
med t.ex sportskador. För utvärtes bruk"
Perfekt för mig!;)

Sedan knaprar jag piller.
Är min egen läkare
och rotar i makens "diskbråcksskåp".

Vet att en läkare hade gett
typ samma råd och piller.
Så jag testar i några veckor...
...blir jag inte bättre
söker jag en riktig läkare.;)

Men lite mindre smärta
i knä och fot tycker jag det har blivit.
Inbilning, vem vet!?=)
Det syns inte utanpå
biter ihop och klagar inte (sorry baby, hemma kanske jag klagar ibland;))
Det finns andra som klagar så bra ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0