Träningen...

Träningen...

inte blivit så mkt på sista tiden.
Har haft en hals som retats lite med mig.
Över en vecka sedan sist.
Men idag blev det äntligen av IGEN.

Att man kan sakna träningen så mycket!
Men så ger den mig sååå mycket energi och ork
både vad gäller jobb och vardagen här hemma.

Sådan härlig känsla
att springa där i skogen.
Helt själv och rensa tankarna.

Lika härlig känsla var det också
att krypa ner i mysbyxor efter duschen.
Känns verkligen höst.
Ska dock skaffa ett par nya mysbyxor,
dessa har visst gjort sitt efter graviditeterna.;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så duktig!!!

Tänkte först skriva att du e tokig som saknar träningen, hihi.

Men sen kom jag att tänka på känslan jag fick när jag varit ute på mina 40 minuters morgonpromenader (i rask takt) fram till sommaren, och det var såå skönt att komma innanför dörren svettig o dan, men ändå känna att man varit lite "nyttig"!=)

Kram på dig!!!!

2011-08-31 @ 21:23:24
URL: http://lillapingvin.blogg.se/
Postat av: Anneli

Tack!:)

Jo känslan är skön efter lite träning. Kram

2011-09-02 @ 19:36:47
URL: http://femikolmarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0