Höstnytt.

Höstnytt.
Ja de flesta
vill nog ha lite nytt
i garderoben nu.

Men jag behöver det
verkligen.

Efter 3 graviditeter.

Träningen har gett
resultat.

Har ingen våg hemma,
men har märkt nedgång ändå..

Byxorna halkar ner,
ska jag tappa dem?
T-shirtarna hänger,
finns risk att jag visar mer än vad jag vill...

Så imorgon...
då är det dags.

Mamma-dotter-dag.
Jag och Moa.

Först klippning hos frisören
båda två.
Sedan lunch och shopping
på stan(Norrköping).
Kan ju alltid hoppas på att hitta något
nytt...
Har förberett dottern på att mamma
behöver nya kläder...hon har ju fått massor av "nytt"
från mammas arbetskompis...

Har en tjej som iaf
somnade gott ikväll
och såg fram emot morgondagen!:)
Det gör mamma också.:)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Härligt! Hoppas att ni får det riktigt trevligt tillsammans. Jag såg på bilderna fr semestern att du smalnat av. Strongt jobbat! 3 täta graviditeter - det är imponerande att du redan är i form igen.

2011-08-12 @ 20:56:10
URL: http://vinterv.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Härligt med viktnedgång, vad duktig du är gumman!!!

Hoppas du hittar massa nya fina kläder imorrn=)



Kram

2011-08-13 @ 20:53:48
URL: http://lillapingvin.blogg.se/
Postat av: Anneli

Matilda: Vi hade det mycket trevligt tack!

Tack, det känns skönt o vara lite i form igen,man får lite mer energi då. Kram

Sandra: Tack, det känns bra. Hittade iaf lite kläder.;) Kram

2011-08-14 @ 13:42:10
URL: http://femikolmarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0