Den där träningen...

Den där träningen...
som jag kom igång med så bra,
kom liksom av sig.

Imorgon ska jag springa,
imorgon ska jag springa,
ja så har jag tänkt ett antal dagar nu.
Har valt att priotera andra saker helt enkelt.

Men tröstar mig med att jag rör ganska mycket på mig om dagarna ändå.
Ute och jobb i trädgården i helgen.
Ute hela dagarna på jobbet.

Ska nog testa spåret igen
för 1½ vecka sedan var det fortf. mycket snö på vissa ställen.
Nu kan det inte finnas snö kvar i skogen!!!

"Min runda" känns inte så lockande att springa längre(den på 6,8km)
Trafiken här ute leds om just den sträckan,
p.ga ett vägarbete in mot "Kolmården city".;)
Tycker vi har tillräckligt med trafik här ute på stora vägen.
Nu får vi inte bara stå ut med alla motorcyklar som ska till Oskarshäll och fika.
Nu är det fullt av bilar och lastbilar.
Men 20/5 ska det vara klart...hoppas vi!

Men imorgon ska jag springa!(kanske)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0