Övertrött...

Övertrött!
Är man det om man är så trött att man inte ens kan somna!?

Ska snart gå och sova för inatt  ska jag verkligen SOVA!!!
Det "normala" människor sover under en natt, har jag sovit under 3 nätter nu!
Är så fruktansvärt less på detta nu.:(
Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men säkert en kombo av olika grejer.
Har ju haft ganska mycket nu, hormoner p.g.a att jag inte ammar lika mycket nu (känner att det minskar-precis som det var med Viggo) t.ex.

Inatt ska jag verkligen sova, har t.om. fått erbjudande att få sova i gästrummet så jag inte störs av barnen. Mattias har tagit de "svaga" tabletterna inför natten, för inatt försökte jag väcka honom när Moa kom in och han reagerade inte ens(hade tagit de "starka pillren"). 
Testar dock i vanliga sängen först.
Gó natt på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du får sova gott inatt, gumman!

Vet så väl hur jobbigt det är med den förbannade sömnbristen=(

Massa kramar och sov gott!

2010-09-28 @ 21:14:38
URL: http://lillapingvin.blogg.se/
Postat av: nellie

Tack för omtanke Sandra!:)

2010-09-29 @ 10:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0