Öppna förskolan

Idag blev det ett besök på Öppna förskolan för mig och Ida.
Var alldeles för länge sedan så det var kul.

Hade en trött tjej med mig hem så hon fick ta med sig pappa upp och sova.;)
Så nu är det lugnt och skönt här hemma. Ska passa på och fixa med lite tvätt och andra "roliga" grejer.
Innan jag hämtar barnen på förskolan ska jag ta en sväng förbi affären och handla lite. Det ska nämligen bli tårtbak här i eftermiddag. Finns ju någon här hemma som fyller år imorgon och då måste man ju ha tårta.;)

September är nog den månad som toppar när det gäller födelsedagar.
Vi har två kalas att åka på senare i veckan och så har vi firat några födelsedagar redan.
Kanske dags att komma igång med lite träning snart med tanke på allt fikande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0