Hipp hipp hurra!

Hipp hipp hurra!...jag fyller år idá!:)

Har haft en bra födelsedag med en hel del firande.
Familjen väckte mig vid 06 och sjöng "Vi gratulerar". Mattias hade lite dåligt samvete då han inte hade ngn "riktig present". Jag har dock redan fått en present för flera veckor sedan så ngt dåligt samvete behövde han inte ha tycker jag. Han har ju liksom inte kunnat ta sig någonstans nu...;)
Iaf fick jag ett "presentkort" - en resa dit jag vill!!! Så nu får jag komma på ngt bra resemål som passar vår plånbok.:) När Mattias blir frisk ska vi resa iväg och ha det mysigt bara! Kul och ha ngt att se fram emot.

Firade födelsedagen med att åka in t Norrköping och fika med en arbetskollega som just nu är sjukskriven. Riktigt trevligt att få sitta ner och prata om allt möjligt. Vi är verkligen olika men ändå så funkar vi så bra ihop. Jag är den lugna som gärna tänker efter innan, hon den som gärna syns och hörs och pratar på. Trots olikheterna så trivs vi bra ihop, vi vet precis var vi har varandra.

Eftermiddagen har ägnats åt att fixa m födelsedagsmiddag. Barnen var tyvärr inte på sina bästa humör. Moa var jättetrött och Viggo snorig och på G till feber...:( Stackarn. Räknar med en strulig natt...

Ikväll var det egentligen föräldramöte på förskolan -men valde mitt födelsedagsfirande(man kan inte vara med på allt). Mina föräldrar, bror och så Mattias mamma var här på lite mat och tårta. Blev dock inte så länge eftersom barnen var så trötta o griniga. Bara att ställa in sig på att det kanske blir sjukstuga här hemma. Ska ju på kalas fredag o lördag egentligen men vi får väll se om vi kan komma iväg...

Nu ska jag fortsätta med firandet i tv-soffan. Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis igen gumman, och så håller jag tummarna för att det INTE blir sjukstuga hos er!

Saknar er!!

Massa kramar!

2010-09-22 @ 20:31:11
URL: http://lillapingvin.blogg.se/
Postat av: jenny

Ett stort Grattis till dig, lite så här i efterskott,hoppas dagen varit bra och att det vart många paket...kram

2010-09-23 @ 09:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0