Från seg förmiddag...till eftermiddag med full fart

Idag var en seg förmiddag. Morgonen började redan vid 05 så det var ju inte så konstigt.;)
Jag och barnen sov i 2 timmar på förmiddagen!!! Skönt men jag vaknade nog inte upp förrän efter lunch ändå...

...och då blev det full fart vill jag lova. Viggo som idag är snorig och hostig skulle skjutsas till mormor eftersom han inte kunde följa med och bada. Packa väska till honom. Moa o jag skulle iväg och bada, packa väska till oss. Få ordning hyfsat i köket för Mattias och Ida skulle få besök av lite kompisar.
Sedan iväg på våra olika "aktiviteter".
Efter bad blev det storhandling på Maxi för Moa och mig. Handlade hem McDonalds mat så vi slapp och tänka på det. Hem och packa ur varor och äta maten. Iväg för o hämta Viggo, hem igen och söva barn....och nu sitter man här. Lugn och ro igen.:)

Imorgon är det samma visa fast skillnaden är att det kommer vara full fart hela dagen.
07.00 - mamma kommer hit och vi ska in och lämna bilen på lite service, Viggo får haka på. Vi blir hemskjutsade och kan ta det liite lugnt. BVC på förmiddagen. Iväg och hämta bil, direkt efter blir det till att åka på kalas...
Låter kanske inte supermycket men det är mycket åkande hit och dit och logistik att tänka på, barnstolar som ska flyttas o.s.v. Sedan får vi ju se om vi alla är friska eller om vi får tänka om....iaf skönt att mamma kan ställa upp och skjutsa fram och tillbaka när bilen fixas.:)

Nu ska jag joina maken i soffan. För övrigt en piggare make som idag varit uppe väldigt mycket.
Tänk vad lite piller kan göra.;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0