Varför?

Varför? Varför ska klockan ställas om varje höst och vår?
Nu skulle man ju iofs få "sova en timme extra" eftersom vi flyttar tillbaka klockan och får en timme extra...
....men i vår familj fungerar det inte riktigt så....och det är säkert fler som känner igen sig.;)

Inatt vakna vi kl 03...eller 04 kanske låter bättre om man ska gå efter den "gamla" tiden.;)
Försökte förjäves få dem och somna om men det gick inte kl 05(ny)/06(gamla) fick de gå upp och mysa med välling och film.
Så idag sover vi ikapp här hemma. Jag fick sova lite mer på morgonen och nu sover övriga familjen.
Ska passa på och vila lite mer jag också men vill ha lite extra koll på lillasyster-yster. Host host host låter det om henne, min stackars lilla tjej. 
Hoppas vi kan kurera oss här hemma. Sömn är väll den bästa medicinen just nu!
Trevlig söndag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vet du, jag tänkte faktiskt på er imorse och undrade hur tidigt ni skulle behöva gå upp idag..

Det där med att ställa om klockan till vintertid är inget för småbarnsföräldrar tror jag;-)



Hoppas att ni har fått vila massor idag!



Stor kram!

2010-10-31 @ 14:35:19
URL: http://lillapingvin.blogg.se/
Postat av: Anneli

Nä,ställa om klockan e ingen höjdare.;)

Kul att du tänkte på oss!:)

Har vilat lite idag och blir en tidig kväll....Viggo somna i soffan 17.45 och Moa somna strax efter 18. Så oddsen för sovmorgon imorgon är ju inte så höga...haha...;)

Hoppas ni har det bra. Kram

2010-10-31 @ 18:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0