Söndag

Söndag och en bra sådan trots en konstig natt med lite sömn.
Lilltjejen förkyld och hostig. Ville och kunde inte sova, stackars liten. Orolig mamma som inte heller kunde sova.
Hoppas hon blir bättre min lilla prinsessa.
Hostan har förföljt oss senaste veckorna, Viggo har haft den och jag oxå. :(

Idag blev det iaf en promenad till lekparken på förmiddagen:




På eftermiddagen bakade vi lite matbröd:


Just det! Lite överraskingar väntade ju Moa under helgen...
Igår när jag hämtade tjejen hos mina föräldrar åkte vi direkt in mot Norrköping.
Först väntade familjegympa på Friskis o Svettis, uppskattat av henne. Något hon pratat om och längtat efter.
Sedan väntade shopping på stan, lite kläder och ytterkläder skulle inhandlas både till henne och brorsan.
Lunch på McDonalds blev det också och det var en nöjd men trött tjej som jag hade med mig hem.:)

Trevlig söndags-kväll!


Kommentarer
Postat av: jenny

Hej..jag tänkte höra om ni kan ses något på torsdag förm? Bella går i skolan till halv två då..hoppas ida piggnar till..kram

2010-10-18 @ 08:58:33
Postat av: jenny

hej! Funkar med torsdag efterm också! kram

2010-10-18 @ 13:13:22
Postat av: Sandra

Stackars Ida!

Vi har också en förkyld liten kille härhemma, är fasen 2 veckor han har varit förkyld nu och det blir inte bättre heller! Så drygt, för han har sovit dåligt senaste nätterna.



Hoppas vi kan ses på torsdag!



Kram!

2010-10-18 @ 14:36:15
URL: http://lillapingvin.blogg.se/
Postat av: jenny

Vad sägs om halv tre på torsdag? kram

2010-10-19 @ 08:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0