Läkarbesök

Idag blir det ett läkarbesök för att kolla Viggos ben/höft/fot...ja det är inte lätt och veta vad problemet är då han inte kan tala om själv vart det gör ont. Stackarn.:(
Emellanåt går han, men så är det som det "låser" sig och han börjar halta, stöder sig mot saker eller så kryper han eller ska bäras. Min lille kille.:)

Vi är hemma från förskolan idag såklart. Moa också för hon är lite förkyld,ja vi är alla lite förkylda här hemma tyvärr så vi får se hur humöret är idag hos oss.;) Blir nog mycket mys och film idag.
Mattias han jobbar idag!!!! En liten stund för att se om det går....han börjar bli lite rastlös här hemma karln. Det största problemet är väll egentligen att ta sig till jobbet. Köra bil sittandes länge. Pillren hjälper väll till, förr fick man inte köra bil på dessa piller men nu är det eget omdömme som gäller...
Kör försiktigt var det sista jag sa till honom innan han åkte och jag tror det gått bra.;)

Nu ska jag ta hand om mina busungar!
Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Vad synd att jag inte fick träffa er i dag hos sandra! hur är det med lilltjejen? Och viggo har fått någon klarhet med hans haltande? kram

2010-10-11 @ 17:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0