IKEA

Det blev IKEA idag, trots att jag inte var på topp p.g.a för lite sömn.
Halsen är bättre(känner inget nu ikväll) så jag ville komma iväg och göra ngt kul.
Mattias hade dessutom besök av en arbetskompis o jag tyckte de kunde få vara lite för sig själva.

Hittade lite kul på ikea iaf, inte allt som jag hade tänkt men lite nytt blev det. Bland annat nya lampor till barnens lekrum, sängkläder, kuddar, burkar och lådor och lite annat smått och gott.
Ida var på bra humör större delen av tiden. Hade ju dessutom med mig mamma som sällskap så vi kunde hjälpas åt lite.:)

Nu ska jag passa på o njuta lite när barnen sover gott.
Tv-soffan och ngt gott att tugga på kanske!?

Trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul att du kom iväg till ikea och att du hittade lite saker att shoppa!

Skönt att du mår bättre, härhemma har jag två små snoriga killar=(

Oliver är nog på bättringsvägen men William rinner näsan på massor, så vi lär nog sova lika dåligt inatt är jag rädd...



Kram!!!

2010-10-06 @ 20:49:15
URL: http://lillapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0