Härliga ungar!

Ja barnen är härliga...för det mesta iaf.

Vissa gånger får man räkna till 10 och ta ett djupt andetag. :) *tålamod**tålamod*
Som idag...hela familjen samlad där uppe. Jag sitter och ammar, Mattias o Moa sorterar lite kläder. Var är Viggo?...toaletten...ber Mattias kolla läget. Vad gör han? Jo han har dragit ut hela toarullen...:)

Oftast är de härliga, ärliga och väldigt smarta måste jag säga.
Har hört många roliga kommentarer från Moa denna veckan.
B.la....
Moa: "Pappa jag älskar dig."
Mattias: "Jag älskar dig också"
Moa: "Du kanske ska raka dig ikväll pappa." :)

Moa: "Mamma, var ligger ikea(efter mitt besök där i veckan)?"
Anneli: " Det ligger i Linköping, där pappa jobbar vet du."
Moa: "Ja då åker man den där STORA vägen där man får åka lite fort- Motorvägen heter det va?."

De öriga två barnen här hemma bubblar också på på sitt sätt, Ida med sitt joller och Viggo med sitt utökade ordförråd. Favoritord denna vecka har nog varit "kata"(karta), ki (vetekli), näe (nej) och självklart bil(gissa om han var lycklig på djurparks-parkeringen i söndags!!!:)).

Nä,nu är det fredagskväll! Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0