Framsteg...

Framsteg här hemma...

Mattias blir bättre och kan hjälpa till mer här hemma. Efter lunch "piggnar" han till.
Morgon och förmiddag är lite segt men man kan ju inte förvänta sig mirakel direkt.
Små framsteg kan vara stora framsteg.:)

I helgen t.ex. satt han i bil för första gången på en månad och det gick riktigt bra. (om man bortser från sjuktransport och att han legat i bilen vid kortare resor t t.ex. till sjukgymnast)
Sist han satt i bilen var det INTE smärtfritt, men i helgen klagades det mest på illamående och att det var varmt!;)

Ett annat framsteg är att vi numera oftast äter middagen på kvällen tillsammans sittandes vid bordet. Trevligt att var på samma nivå igen.
Kanske kommer vändningen nu, vi kan ju iaf hoppas. 

Lagom som Mattias blir bätttre så känner jag mig kass. Det halsonda vill inte ge mig sig, huvudet värker o.s.v. Får bli en tidig kväll och jag hoppas jag kan sova ordentligt. 
Planen imorgon är ett IKEA-besök med mamma. Hoppas hoppas jag känner mig OK imorgon för det vore ju kul och få shoppa lite kul saker där.:)
Trevlig tisdag-kväll. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, vad härligt att det går åt rätt håll för Mattias!

Tråkigt dock att du inte mår bra, håller tummarna för att du snart mår bättre och att du och din mamma kommer iväg till ikea!=)

Förresten, måndag funkar jättebra att ses på!

Kram!

2010-10-05 @ 20:34:47
URL: http://lillapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0