Fixardag!

Idag har jag fixardag här hemma...ja det är tänkt så iaf om inte Ida misstycker.;)

*Öppna spisen ska rengöras och tömmas på askan (något som får göras då Ida sover eftersom man har en tendes och bli rejält skitig!!!)
* Kläder och skor ska det rensas lite på i hallen så vi har det som behövs nu och framöver
* Tvätta några maskiner
* Plocka ordning på tvätt som redan är tvättad men som ska in i rätt byråar och skåp.
* Kanske dammsuga och skura lite
* Disk och fix i köket

Ja listan kan nog göras ännu längre men jag är glad om jag hinner lite på listan ovan iaf.
Så därför är det nog dags att övrge datorn och börja fixa!!!
Trevlig onsdag!

Just det innan jag slutar...Grattis till Jenny som fyller år idag! Hoppas du får en bra dag så ses vi imorgon.:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så mycket!

2010-10-21 @ 08:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0