Djurparken

Har idag besökt djurparken...som många andra för att utnyttja NTs erbjudande om årskort för halva priset till 2011.
Var glad att vi åkte på eftermiddagen. Helt fullt på parkeringen när vi kom så det hade nog varit rörigt tidigare.
Nöjda barn (Moa o Viggo som var med) och nöjd mamma.:)

Dock en mamma som har väldigt ont i halsen just nu, vill verkligen inte bli sjuk.:(
Känns lite som det är min tur nu,håller mig ofta frisk men ngn gång per år måste jag kanske oxå vara sjuk!
Får bli en tidig kväll så jag får sova ordentligt. *peppar* *peppar* så har barnen faktiskt sovit bra sista nätterna och jag hoppas trenden håller i sig.:)

Karln här hemma har haft en bra helg och varit ganska pigg här hemma.
Kul och skönt att han kan hjälpa till här hemma lite mer. Dock kan det skifta väldigt mycket, förmiddagarna är ofta lite sådär - men på eftermiddagarna piggnar han till.:)

Måndag imorgon igen - då tar vi nya tag och ser fram emot nya äventyr!:)
Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0