Barnfritt...

Har lite barnfritt här hemma...ja nästan iaf.
Ida är ju hemma men de övriga två är hos sin farmor o farfar.
Lämnade dem där igår kväll och ska åka ut till lunch igen och hämta dem. :)

Har idag fått en sovmorgon ända till 7.45 då jag vaknade själv(dvs utan att ngt barn väckte mig!:)).
Helt underbart! Ida har sovit helt utslagen hela natten från 18.45 igår till 7.50 idag!!!! Hörde att hon hostade och gnällde lite inatt men hon somnade om fort igen.
Intensiv dag igår, vi hälsade på kompisar som fått bebis och sedan lämnade vi ju barnen hos svärisarna och så handling på Maxi  innan vi åkte hem och tog kväll.

Ida har också flyttat in till sina syskon, så nu sover alla 3 barnen i samma rum. Vi får se om det funkar!
Jag vaknar tyvärr av minsta lilla ljud så jag hoppas det ska gå bra. Nu hör jag iaf inte Ida så fort hon rör sig eller ger lite ljud ifrån sig så jag hoppas vi ska sova bättre hela familjen.:) Vaknar hon och verkligen är hungrig så lär jag höra henne ändå.:)

Nu ska jag passa på oc hinna göra ngt här hemma innan vi åker och hämtar busungarna.
Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0