Morgonpigga!

Ida och jag är morgonpigga idag.
Övriga i familjen sover.
Strax innan 5 ville lilla damen inte sova mer...
...kanske är det så att hon vill uppleva det första kaoset för vintern.
Då måste man ju vara med från början.
För lie kaos blir det nog idag, är ju trots allt klass 2 varning.

När vi vaknade hade snön inte börjat falla.
Var dock ute o hämtade tidningen nyss och då snöade det.
Snön föll dock inte, den blåste i sidled så det är väll också ett tecken på att det kanske blir lite strul i trafik och så idag.

Nu ska vi passa på o mysa framför brasan här hemma och kanske att man idag hinner läsa tidningen innan övriga vaknar.

Trevlig snökaos-dag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch, stackars er att va uppe så tidigt=(

Men ni kanske kan sova lite på dan du o Ida?=)

Här var Ollie uppe o studsade vid 6.30, det tycker jag är tidigt..

Ska ge oss ut i snöyran snart, får hoppas man kommer fram med vagnen!!!



Ha en toppendag!



Kram!!!

2010-11-09 @ 08:51:04
URL: http://lillapingvin.blogg.se/
Postat av: jenny

godmorgon...vilket väder. Fy säger jag, är så tacksam för att jag slipper ta mig till jobbet...vilken tidig start ni fick på dagen, stackare...kram

2010-11-09 @ 08:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0