Mellanlandar.

Hemma och mellanlandar lite idag.

Öpnna förskolan med Ida på förmiddagen.
Nu lunch och lite fix.
Iväg till förskolan för fotografering sedan.
Nya kläder till barnen packade.
Hoppas bara de blir nöjda med MINA VAL av kläder.:)

Sedan hem för mellis, lek, dusch, matlagning och allt det där vardagliga.
Skulle vara skönt att komma ut lite i det fina vädret, får se hur eftermiddagen blir.
Man kan ju inte hinna allt.
Tur att man är bättre i knäna idag iaf och orkar fara runt.

Trevlig tisdag. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

hejsan! i dag är Elsa sitt gamla vanliga jag..skönt men man undrar varför hon var så konstig i går. Hur har du det med ditt knä? otäck att ramla så där..skönt att viggo klara sig bra! kram

2010-11-16 @ 15:01:27
Postat av: Sandra

Håller tummarna för att kläderna blev bra för barnen, hihi=)

På tal om fotografering så har jag haft lite "julkorts-session" med barnen nu på em. Höll på att skratta ihjäl mig till slut, vilket kaos det blev, haha!!!=)

Men jag fick faktiskt ett bra kort som jag ska framkalla nu snart;-)



Ang. butlers så hade jag redan kollat upp det när jag messade dig=)

Det jag menade med att det inte får va för dyrt o att det ska va god mat var rent allmänt=)

Annars är ju Athena bra också, men jag vet inte?

Om jag ger dig en slant, skulle jag kunna få åka med dig hem då? Eller alltså inte hem till dig, men få skjuts hem?=)

Är så otäckt att ta bussen o gå från busshållplatsen ensam på kvällen=(



Kraam!!!

2010-11-16 @ 15:05:18
URL: http://lillapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0