Inget mer...

Inget mer kräkande här hemma...
än så länge kanske ska tilläggas, för man vet ju inte!

Har haft en lite hängig kille här hemma idag.
På eftermiddagen/kvällen mer piggelin.

Blev lite orolig att Moa skulle ta över strax innan duschning.
Hon sa att hon hade ont i magen.
Mattias undrade hur det känndes!? Känns det som bubbelvatten i magen ungefär frågade han...
...det känns ungefär som GAMMALT bubbelvatten svarade hon då...
Blev både full i skratt och lite orolig på samma gång över svaret.:)

Ja man blir full i skratt av mycket som kommer ur hennes mun nu.
I måndags efter att vi varit och badat gick vi och pratade på väg till bilen...
Moa: "Mamma, jag ser ingen måne..."
"Va är du illamående!!!???" svarar jag då
Moa: "NÄ, MAMMA!!! JAG SER INGEN MÅNE. JAG MÅSTE VISST PRATA HÖGT FÖR DU HÖR JU INGET ANNARS!!!!"

Bara att inse att man kanske börjar bli "gammal" och kanske hör lite illa...
Kanske börjar bli som ett gammalt bubbelvatten.;)

Trevlig onsdags kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ni är ju för roliga bägge två!=)

"Är du illamående?", haha!=)



Kramar till dig!!!

2010-11-18 @ 08:25:37
URL: http://lillapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0