Inget flyt..

Idag har jag inget flyt känner jag.
Kanske blir så när man vaknat tidigt!?

Borde kunna hinna o göra ordning barnen i tid.
Men tyvärr, stress stress.
Ida ville inte sova när mamma tyckte det, torts att hon var trött.
Tjafs om kläder- inte läge idag för det skulle vara fotografering.
När till slut alla barnen hade kläder och ytterkläder på...ja då är det dags att byta bajsblöja.
Till slut iväg i snöyran...

På förskolan möts jag av en lapp.
Ny tid för fotografering.
Moa- sur,ledsen, arg för att hon inte får ta kort IDAG.
Ledsen bebis, Viggo som springer runt. Puh!

Äntligen hemma och nu blir det en kopp kaffe!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hatar också såna dagar! Usch=(

Känns som att allt bara fortsätter gå fel när det väl börjat liksom, eller hur?

Idag var det ingen höjdare att ge sig ut i snöyran, BLÄ!



Ang den 27:e så kan jag!



Kram!!!

2010-11-09 @ 13:49:02
URL: http://lillapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0