Idag...

Idag...försöker jag kurera mig lite.
Förkyld, ont i halsen som så många andra.:(
Honungste får bli min "medicin" idag.

Idag är jag också väldigt nöjd.
Nöjd att jag vågade ta steget...
...steget till att klippa mig kort!
Äntligen har jag en FRISYR!!!
Har funderat på det länge och igår slog jag till.:)

Idag är jag också glad för att jag gick på föreläsningen igår.
Har känt mig laddad för att börja arbeta.
Nu är jag mer redo.
Det kommer bli bra det här nya!
Förtydligad läroplan. Ny skollag. Legitimation.

Nu ska vi nå ut till alla där ute.
Vi passar inte bara barn.
Det finns en pedagogisk tanke bakom det vi gör under dagarna.
Vi behöver tydliggöra vårt arbete så att alla förstår.
Förstår hur vi tänker och varför vi gör som vi gör...

...fortsättning följer när TID finns för att sammanfatta alla tankar som finns.

Trevlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska bli spännande att se nya frisyren på fredag!

Krya på dig!



Kram

2010-11-30 @ 20:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0