Fokus!

Fokus!
...fick jag höra från maken imorse.;)

Muttrade tillbaka att jag hade fokuserat hela tidiga morgonen(från 03:30).
Nu orkar jag inte fokusera mera!
Surade ett litet tag innan jag fokuserade igen.:)
Morgonhumöret är inte alltid det bästa.

Sömnen har inte varit den bästa på sista tiden.
Vi har haft det lyxigt ett tag med barn som sover.

Mycket som händer nu.
Framförallt vad gäller lillasyster.
Första tanden.
Har börjat äta mat.
Man kan ju missa något om man somnar också...

Har förgäves försökt söva henne idag.
Precis som brorsan vägrar hon vara still.
Måste röra sig HELA tiden.
Man kan somna annars!

Men till slut gick det.
La ner henne i sin säng.
Sa: "sov gott". La på täcket, och satte på babyvakt.
Hon somnade på 1 minut.
Kan ju hoppas på att den metoden kan vara något som fungerar,
men det är nog för mycket begärt!;)

Nu fokuserar jag på att snart hämta storasyster och brorsan.
Misstänker trötta barn här i eftermiddag.
Har även idag lite "ess" här hemma om det behövs lite extra underhållning.

Ikväll tar Mattias över här hemma.
Jag ska fokusera på mig själv.
Ska träna med en kompis.
Idag är det simning som gäller.
Kanske en bastu efter också!

Ha det bra i snöyran!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men du kompis jag hänger gärna på och simmar någon dag, men du kanske kör ute i krokek? kram

2010-11-23 @ 15:06:32
Postat av: Anneli

Idag blir det på medley, tänkte prova och se.

Med Ann idag för hon hade kort som gick ut snart.

Är det bra kan vi ju köra ihop ngn gång oxå. kram!!!

2010-11-23 @ 15:22:51
URL: http://femikolmarden.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag hakar gärna på och simmar, tycker det är en bra träningsform...kram

2010-11-23 @ 17:23:27
Postat av: Sandra

Inte lätt med tidiga morgnar, lider med er=(

Hoppas det vänder snart, de små liven brukar ju ha sina utvecklingssprång, tror det är 7 st under första året (William har haft sitt eller håller på med ett nu, iaf till o från) då de inte sover eller (ibland) äter så bra.

Jobbigt, men det vänder snart hoppas jag för er skull!



Ang. kalas har jag inte tänkt nån särskild tid, men eftersom Ollie o Bella är på f-klassen till 11 resp. 11.30 får det ju bli efter det nån gång, så kanske kl 13 om det passar er alla?



Kram!

2010-11-23 @ 20:24:53
URL: http://lillapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0