Egen tid!

Egen tid!
Hur ofta har man det nu för tiden!?
Alldeles för sällan.
Inte för att jag inte gillar och vara hemma med barnen,
men ibland behöver men ändå få vara själv och ladda lite batterier.

Ska ladda lite idag.
Mattias har tagit med alla barnen till en kompis.
Pappor, barn och fika.:)
Han passar på och tar lite "ledigt" nu när det är lugnt på jobbet,
snart kan det vara fullt upp igen.

Moa tyckte det var jättekul att få åka iväg med bara pappa.
Mamma skulle vara hemma och greja...

Men jag ska nog ta en sväng till Ingelsta och omgivningen där.
Lite shopping om jag har tur.
Men måste också handla mat, blöjor m.m.
Skönt att få göra det själv för en gångs skull.

Trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Såklart du är värd att få lite egentid ibland! Det är guld värt, även om jag personligen har så svårt att koppla bort barnen (särskilt lillfisen eftersom han är så mammig)

Men som sagt, guld värt!!!

Förresten, ammar du Ida fortfarande eller har du slutat helt? Har ju glömt att fråga!



Kraaam!

2010-11-19 @ 20:51:46
URL: http://lillapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0