Storasyster!

Storasyster, har verkligen blivit storasyster på sista tiden.
Tar hand om sina syskon.
Uppmuntarar, visar och hejar på sin bror och syster.
"bra att du provade", " det gör inget att du spillde" o.s.v.:)



Stroasyster gillar också måndagar.
Då får man leka med sina kompisar på förskolan, helt själv.
Då behöver man inte ha koll på sina syskon.:)
Ibland vill jag leka helt själv här hemma också.
Då brukar jag få göra det. Jag "stänger in" mig själv på ett rum och leker med mina dockor, bygger, funderar och klurar på mycket. Just nu gillar jag bokstäver.



Jag tycker också om när vi gör saker tillsammans.
Att baka är nog nästan roligast!


Jag tycker också om att prova nya saker.
Ibland är det lite svårt och läskigt i början.
Får jag öva ett tag så känns det bättre.
Just nu gillar jag att åka skidor!

Vet ni vad jag gjorde i natt!?
Jag testade att sova utan blöja på natten.
Har provat förut men då kännde jag mig lite osäker.
Vi får se om det går bättre den här gången.

Tack och hej- leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0