Lille- och storebror!

Lille- och storebror älskar måndagar.
Då får man efter 4 dagar hemma, åka till förskolan.
Leka och busa med sina kompisar.:)

Min bästa kompis är nog ändå storasyster.
Oftast får jag vara med(men ibland är hon tråkig och vill leka själv)


Fast ibland vill jag också vara för mig själv och bara vara.
Det händer att jag tar fram mammas gamla kurslitteratur.
Kanske kan jag få något bra tips där!?;)


Jag gillar att testa nya saker!
Det ser ju så kul och lätt ut när Moa håller på:


I helgen provade jag skidåkning för första gången.
Jag tyckte dock det var lättare med bara stavar.
Skidorna var ju mest i vägen!


Tror jag får önska mig ett par skidor i min storlek.
Har hört ryckten om att det kommer någon som heter tomten om några veckor...

Förr året var tomten tydligen också här.
Då låg jag och sov.
Han verkar vara snäll för han hade lämnat massor av paket med leksaker till mig då!


Hej då så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0