Julpysslar.






Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi, vi gjorde också sånt pyssel häromdan=)

Fast Ollie tröttnade snabbt (typ direkt...) så jag blev ensam kvar;-)



Söta julgardiner förresten!



Kraaam!

2010-12-21 @ 20:08:59
URL: http://lillapingvin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, du e ju för härlig!=)

Ja, jag tror och hoppas på att vi kommer få massa rosa dagar (men gud, det där lät ju bra! haha!!!) framöver, och inte bara gråsvarta=)

Oliver längtar nog också efter er, och det gör jag med!=)

Tack själva förresten för jättesött julkort=)

Vi lyckades få till ganska bra julkort bägge två om jag får säga det själv, eller vad tycker du?=)

Inte illa pinkat att överhuvudtaget få med barnen på samma kort, pust! (hann iofs bara ta typ det kortet vi skickade, för sen drog de iväg åt olika håll...s)



Kram!

2010-12-21 @ 22:52:01
URL: http://lillapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0