Julhelgen.

Julhelgen är snart slut.

Har varit en jul med
mycket mat, fika, godis.
Tomte och klappar.

Den där tomten hade väldigt mycket klappar.
Men väldigt bra sådana.

Det första Viggo nämnde när han såg den rödklädde:
Pappa!
Jaha....1 ½ år och avslöjar redan hemligheten tänkte jag...
...men han var ju ändå inte riktigt lik.
Men lite märkligt var det tyckte vår lille pöjk.
Lite avvaktande och iaktagande av den där farbrorn som påminde om pappa.

Moa hon är slug också.
Så fort pappa lämnade rummet så undrade hon:
Vart är pappa!?
Toaletten blev mitt snabba svar...
...det blev ett lååångt toabesök.;)

Tomten glömde också sin ljus-lykta.
Det noterade hon.
Men tomten var här och hämtade den när barnen sov för natten...

Nästa år ska en annan tomte få komma hit.:)

Idag är en annandag.
Mattias o jag ska ut och röra lite på oss tänkte vi.
Lite skidåkning i spåret(om det nu finns ngt spår efter snön som kommit/kommer).
Sedan ska vi slå oss ner i biosalongen.
Änglagård- tredje gången gillt.
Minns inte när vi var på bio senast så det ska bli kul

Barnen ska till mina föräldrar och mysa.

Trevlig annandag jul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0