Fest-dag.

Har nyligen kommit hem.
Lämnat barnen.

Moa åker idag buss.
Till kyrkan.
För julsamling.
Spänd tjej innan.:)

Viggo får roa sig med sina kompisar.
De yngsta själva på förskolan(med pedagoger såklart;)).
Också lite spännande och konstigt.

Ikväll ljusfest på förskolan.
Lucior, tomtar m.m som uppträder.
Och så fika.

Ska ta och kolla över fika-utbudet här hemma.
Ta fram kläderna tills kvällen.
Sedan är det en bonus om jag hinner röja lite här hemma innan lilltjejen vaknar...
Trevlig onsdag!


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!



Vilken mysig dag.

Tack för dina råd!

Sova i ett annat rum ska jag prova.

Eller annat rum har vi ju inte men jag kan GÄRNA sova på soffan i vardagsrummet :)

Albin kommer ju behöva sova hos oss ett bra tag framöver då vi inte har något rum till honom. Alfreds rum är pyttelitet och får tyvärr inte plats någon säng.

Som sagt jag ska prova alla råd jag får.

TACK!

Kram Therese

2010-12-08 @ 11:59:49
URL: http://www.livetiludden.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0