Dagens diss

Får bli en dagens diss idag:

"Telefonförsäljare" som inte förstår när man inte är intresserad.

Ringde från ett företag idag som erbjuder underkläder.
Egentligen var det maken han ville prata med, men undrade om han kunde vända sig till mig!?
Visst sa jag lite måtligt road.

Han talade om vad de hade att erbjuda.

"Det är bra tack, jag är INTE intresserad"
Talade jag vänligt men bestämmt om.
Killen fortsätter prata om att undrkläderna var helt gratis o.s.v....
Jag upprepade det han sagt....typ ja jag har förstått att det är gratis och b.la b.la b.la...men:
"Det är bra tack jag är INTE intresserad fortsatte jag...

Men, hördes det i andra änden och han fortsätter prata.
Sedan undrade han vilken typ av underkläder maken har.
"DET ÄR BRA TACK JAG ÄR INTE INTRESSERAD svarade jag inte så vänligt men ******* bestämmt.
Återigen hördes ett:
MEN...

Där slutade samtalet för jag la på.
Vad var det han inte förstod!!!???

Moa som satt bredvid undrade vem som hade ringt???
Ja....det var någon som ville skicka lite kalsonger till pappa.
Men det fick han ju på sin FÖDELSEDAG svarade jag...
Kanske borde jag sagt det till telefonförsäljaren också.
Då kanske samtalet hade avslutats lite snabbare!!!!:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, du skulle sagt så till försäljaren också!=)

Hatar när dom ringer och tjatar sådär, fy fasen vad irriterad man blir när de inte kan ta ett nej!

Håller med dig helt!



Ha en mysig julhelg nu så hörs och ses vi

2010-12-22 @ 22:16:40
URL: http://!
Postat av: Sandra

Haha, du skulle sagt så till försäljaren också!=)

Hatar när dom ringer och tjatar sådär, fy fasen vad irriterad man blir när de inte kan ta ett nej!

Håller med dig helt!



Ha en mysig julhelg nu så hörs och ses vi!



Kraaaam!

2010-12-22 @ 22:16:58
URL: http://lillapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0