Avslutning bad.

Idag är det Viggos tur att ha avslutning på sitt bad.
Moa hade sitt i måndgas.

Nästa termin ska vi inte fortsätta.
Känns skönt men samtidigt lite tråkigt.

Tider att passa och ett pusslande hit och dit ibland för att få till det.
Har fungerat tack vare att Mattias kan vara flexibel på jobbet och gå ifrån.
När jag börjar jobba är det lite svårare.
Det kostar en hel del också.

Men...barnen har utvecklats mycket.
Vattenvana, dyka, ta sig upp, tillbaka till kanten, flyta på "sim-ormen", armringar...
ja det finns mycket positivt också.
Men vi får väll se till att komma iväg och bada lite då och då,
så att de och vi inte glömmer bort allt vi lärt oss.

.................................................................................................

Idag blir för övrigt en lugn förmiddag.
Tidig morgon, lite förkyldningar på tjejerna.
Så idag blir det mys, film och det barnen vill göra.:)

Har i eftermiddag samtal på barnens förskola.
Ska bli sååå kul att höra vad de säger.:)

Trevlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej på er! Ang nästa v så fick jag inte ihop det så det passade oss alla tre. Jag tycker det vore jättekul om vi kunde få till det så vi kan ses alla tre så jag får skjuta på kalaset ytterligare en v. Kan ni inte säga en dag efter julhelgen som passar er bra, så ska jag se vad jag kan få ihop jag är ganska flexibel av mig. Har bara tisdagen den v som är uppbokad. kram på er i snöyran

2010-12-16 @ 13:12:37
Postat av: Jenny

Halloj Tjejer! Verkar tyvärr som att det är svårt att få till en dag för kalas som passar oss alla tre. När kommer du hem från sälen? kram

2010-12-17 @ 09:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0