Lidingöloppet 2014.

Lidingöloppet 2014.
Då var det över. 
Inte mitt bästa lopp. Nådde inte mitt mål, men är ändå nöjd. Hade inte mer att ge denna dagen.
passade på o njuta av stämningen, när jag kunde(då jag inte var för trött). Mycket imponerad av detta arrangemang i sin helhet. Stor eloge till alla som hjälper till runt detta lopp. Från stora arrangemanget vad hjäler planering och tänk, till att dela ut dricka, städa, sjukvård m.m. Och inte minst all publik!!!  "Klatschade"så många barnhänder under dessa 30km. Både kända o okända hejarop längs vägen. Sist men inte minst. De som sprang sitt 50e lopp (50 års jubileum för Lidingö). Sjukt imponerande. Peppade och dunkade i ryggen på de tappra löparna. Har min inte fokus själv så är det kul att få heja på någon annan och försöka peppa. :) Anmälan för 2015 redan öppen. Nöjer mig med att utvärderat och skickat in positiv feedback på arrangemanget samt lite att förbättra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0