Jullov.

Jullov.
Vi firar med att klä granen ikväll, jag och barnen. Maken på julfest.
En liten märklig dag. Avtackad på jobbet. Förstår nog först när jag är på plats på det nya.
Mycket fina ord. En fantastisk chef, kollega och vän m.m. Känner mig så stolt. Ett helt kompendie bara till mig, om mig för mig!
Sedan massor av presenter och god avslutningsmiddag.
Den 7 januari börjar mitt nya äventyr. Ett äventyr jag verkligen ser fram emot. :) 
Men först ska jag njuta. Njuta av nästan 3 veckors ledighet. Njuta av att inte behöva ställa klockan på 5.30, även om något barn vaknar så dags. Kan höra en barnröst i bakgrunden. "Mamma, lägg dig i soffan och vila, jag kollar på Bolibompa så länge". :) Kanske blir det så jag firar min första "sovmorgon" imorgon!? ;) 

Kommentarer
Postat av: Thererse i Luddingsbo

Du MÅSTE ju berätta! Vad ska di hitta på? Nyfiken! Kram Kram

2014-12-19 @ 21:57:27
Postat av: Anneli

Therse: Jag ska börja jobba på en förskola här ute i Kolmården. Något som kommer underlätta i vardagen. :) känns jättebra, men lite konstigt efter 9 år på samma ställe. Kram kram

2014-12-20 @ 15:36:03
Postat av: Thererse i Luddingsbo

Aha! Vad Kul! Spännande med Nytt!
Kram o Gott Nytt År

2014-12-29 @ 21:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0